Tack mamma.

Dag nr 2 utan cigg, det är åt helvete med allt. Fan va röksugen jag och inte ens en snus har jag att njuta av! Men vad att göra, det är bara att härda ut och inte försöka låta humöret gå ut över andra.
Mamma fuckade fan allt igår, vet att hon menar väl men jag är så jävla less på att hon ska lägga sig i allt och tror att hon fixar. Tack vare henne kommer jag nu att få arbeta ensam på en avdelning jag aldrig jobbat på förr, det kommer bli världens bästa jul och nyårsnatt.. Såg fram emot att jobba, skulle jobba med Marie och det är alltid kul men jag skulle fan ha förstått de, så jävla typiskt att mamma ska förstöra allt.. Tack mamma!! Sen att hon ignorerar mig då jag ringer och pratar med pappa istället och sen avslutar med att skrika "JAG SKA SLUTA HJÄLPA" och klickar mig gör mig bara ännu mer vansinnig, speciellt nu när jag är utan cigg!!
Idag ska jag sätta i en slingning i håret, känns som att håret fått vila en stund nu så nu tar vi upp projekt blond på nytt. Sen ska jag plugga för heeela slanten, jag måste verkligen ta tag i det idag, hade vart fint med en cigg före det för att kunna koncentrera sig bättre men icke, jag får sitta och bita på naglarna och stampa med benet och hoppas på att niktoinbegäret ska avta.

  





Kommentarer
Postat av: jenny

men hur kan det ha blivit så??? het du var i går pözz

2008-12-17 @ 17:09:59
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Ack vad en mamma kan fucka up ens liv,.dock inte min,hon är död. Stackars nikotinist som plågas av alla helvetets begär,ilsken som jag vet inte vad,.man blir ju rädd! Men,varför vill du vara blond,eh, det finns ju redan tok för många av dom,i allafall enligt mig. Ha det bra,med eller utan snus.

2008-12-17 @ 22:10:19
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0