Packar för fullt!

Håller på att packar för imorgon kl 6 på morgonen så börjar vi våran roadtrip upp till norrland! Ska bli så skönt att komma hem, längesen jag längtade så mycket som jag gör nu! Kan inte förstå att jag både ska få träffa MG och Jenny, träffade dom en gång i somras men det var bara en snabbis så det räknas inte! Imorgon får jag träffa Malin och på tisdag får jag träffa Jenny! Jag borde plugga men jag har fan för mkt resfeber för det så jag får ta det då jag kommer hem istället! Kanske kan plugga medan jag jobbar natt, vissa stunder finns det ju inte så mycket att göra så det ska nog gå bra! Slå 2 flugor i en smäll som man så fint säger.
Igår hade jag besök vilket alltid är trevligt. Nu ska jag fortsätta packa och kolla in något avsnitt av Oz, så skön serie! :D
Fick också världens sötaste julkort idag på två av mina syskonbarn, fick en chock då jag såg Lina för hon har blivit så himla stor, synd bara att jag inte hann få julkortet på de andra pruppisarna men jag får väl se det då jag kommer hem istället!
Jävla hyran har höjts också, snåljefla-graffan, när jag kommer tillbaka blir det definitivt att styra en lägenhet inne i stan :)



Inte världens bästa bild men söta är dom <3






Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Skönt att åka hem? Hmm,jag är bra att göra tvärt om,alltså åka hemifrån. Just nu känns det att man behöver några dagar ledigt,inte mycket som funkar på jobbet, skriver bara massa skit. Ha det bra där uppe bland renar och norrsken,och glöm nu inte att lyssna lite Sonata A mellan varven. PS.hälsa till tomten från moi.DS.

2008-12-19 @ 22:24:49
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0