Maaaalin, fixa kaffe dååå!

Jaha, vad händer då? Här händer inte mycket, har haft främmande och det är alltid trevligt! Kollade på midnight express igår och kom fram till att jag saknar alanya hur mycket som helst! Inte för att jag upplever turkiet på samma sätt som det är i filmen men jag saknar bara att höra turkiska överallt ;D Måste verkligen ta tag i det och åka ner nu i vår/sommar/höst ?. Började fundera över den lilla bebisen som kommer i början av juni, inte fan kan jag spendera min sommar här i norpan då det kommer en ny medlem i familjen, jag vill också va med då bebisen kommer!! Sitta på sunderbyn och hålla knodden för första gången, faaaan de var längesen nu!! :)
Fick hem en tröja på posten idag, ska lägga upp bilder så får ni se vilken ni föredrar! Jag hade originalet och har nu fått en annan skön version av tröjan! Nu ska jag gå och klä på mig, har legat i duschen så länge att jag fått mormorhud på fingrarna :P Sen blir det en promenad in till stan, ska på bibblan men de har inte inne boken :( Ska iaf hämta upp min lånkort och resevera boken, fan bara inte bibban-kickers kommer och slår ner mig HAHA!

 

Vem är din homeboy? HAHA!! Jag hoppas att tomten är snäll med mig i år och kommer med massvis med pengar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0