Känns som att det är dags för uppdatering.

Vi tar det väl dag för dag?
Julafton;  Började med frukost i Svensbyn hos storebror Magnus tillsammans med farmor och morfar. Åt tomtegröt och drack kaffe. En bra start på julafton helt enkelt. Åkte därefter hem och pluggade en stund, åt lite godis och mandariner (visst är dom förbannat goda nu?). Brorsan och hans fjälla + morfar kom sedan och såg kalle och käkade middag. Efter maten gick jag och la mig för att stiga upp vid 20 tiden och åka iväg på jobbet. Är ni avundsjuka på min jul?
Juldagen; Vaknade vid 16 tiden och gick ner för att börja förbereda julmaten, gjorde mig i ordning och sen kom hela klanen (familjen Segerkarl & familjen Standar) vi käkade, öppnade julklappar och umgicks. Min vapendragare Picka kom och hon var mest sliten i världshistorien! Släkten drog sig hem och mina vänner kom hit, hällde i oss en jävla massa rom & cola samt öl. Träffade människor som jag inte träffat på flera år vilket alltid är jävligt roligt! Åkte efter det ut på krogen där jag blev lämnad av fan alla! Rebecka & Emma åkte på en annan krog, Malin åkte på efterfesten direkt, Micka ville också hem så jag gick med henne dit och sen då jag kom tillbaka på krogen så hade Jenny lämnat mig kvar ensam. Therese kom aldrig ens ut. Men jag hade roligt ändå och träffade många trevliga människor, fick dock nog till slut och gick även jag på efterfesten som höll igång till ungefär kl 8 på morgonen då jag small av i en säng! :D

Efter dom dagarna är det väl inte så mycket att berätta, har pluggat mest och umgåtts med familjen. Har precis kommit ut ur duschen nu så ska klä på mig och fixa mig lite för att sedan åka iväg att jobba. Ska lägga upp en låt med Sonata Arctica också då det inte uppskattas att jag spelar Slipknot och agerar dödsängel ;D Nej då, ikväll ska ingen dö, det har jag bestämt mig för! :D Btw, jag vill hem till Norpan.. nu! Men först ska jag hinna iväg till Micka och dricka sprit! Pussen






Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Mmm,bra låt av SA,brorsan och jag har ofta jävligt livliga diskussioner ang Black Metal vs Goth Metal,även om jag ställde upp för lite skrik o gap av ren välvilja,så gillar jag bättre att sjunga "på riktigt". Ja ja,alla och var och en har sin grej och åsikt,.åsikter är ju som rövhål,alla har en. Men jösses vad du är duktig att tappa bort dina kompisar,ingen ordning på er, var o en springer på sitt håll som vilsna sorkar! Bra att du har bestämt dig att folk får leva,blir du ändå anklagad för mord så ska jag ställa upp som karaktärsvittne, och övertyga farbror blå om,att ingen som gillar SA är mordisk av sig. Ingen snö här i Peking(tack,tack),men råkallt som fan,brr,jag behöver nå´n som håller om mig så att jag slutar frysa,.några frivilliga? Ha det fint även om Luleå fick stryk idag.

2008-12-28 @ 21:09:58
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha vart är du???

2008-12-29 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0