Impulsfest..

Igår när jag låg som skönast i sängen och kollade på Kevins underbara framträdande på idol så ringde telefonen. Jag hade tänkt vara hemma och känna av lugnet men herren som ringde fick mig på andra tankar. Vet inte om det var hans sensuella stämma eller min torra strupe som fällde avgörandet men fest blev det iaf! Gjorde mig klar medan jag svepte en öl och begav mig sedan in till gripen, väl på gripen drack jag lite mer öl och en suspekt rom vid namn Captain Fred? ;D Det var iaf trevligt på gripen men eftersom att det var en korvfest utan dess like så saknade jag snabbt lite kvinnligt umgänge. Jag bestämde mig för att gå på krogen, trodde inte att någon skulle med men det visade sig att fler ville gå ut! Hamnade på Black horn, första gången jag var där och absolut inte den sista heller! Där blev jag jättefull och minnet sviker lite lätt, nu är det bara att tagga om för ikväll är det rockfest på trappan som gäller!
Nu ska jag städa bort lite i lägenheten och därefter sova i duschen en stund! Då hojres vä!



Då taggar vi till!





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Aaa, så du hittade till Black Horn, bra för dig,.synd att jag var inte där,BH är det enda stället i Peking som lite vagt påminner om en rockklubb. Men,jag ska inte klaga,vi tokröjde vid flera av Hell-sinki´s rockklubbar,.och de är dom bästa i Norden,helt utan konkurrens! Nu måste man ta det lugnt,sovit knappt nå´t på tre dygn,man har både dubbel och tunnelseende,.liiite trött. Ha det bra.

2008-12-06 @ 16:11:46
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Fredde

Haha, fan vad bra du är! Men vad hände med det där adda msn:andet det var massa prat om för ett tag sen? Jag är nästan lite besviken!

2008-12-07 @ 05:47:16
Postat av: mama

uppdatera für helvete :) im bored....

2008-12-07 @ 16:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0