Im back!

Nu är jag i Piteå, skönt som fan att träffa familjen och vännerna men fyfan va kallt det är! Tom håren i näsan fryser då man andas, jag hade fan glömt hur kallt det faktiskt kan vara här! Nu är det ändå bara runt 10 grader, ska tydligen bli kallare också :( Snö har vi dock och det känns bra att det blir en vit jul :)
Igår var jag som sagt med blöjvännen, eftersom jag kom hem så sent så drack vi bara här innan vi drog ut. Träffade på några gamla vänner vilket alltid är trevligt men det känns att vi har växt ifrån varandra, ordentligt. Men det blir väl så med åren som passerar! Gick på krogen också, skulle på statt men orkade inte med kön så vi slutade på valdino. Det var jag och Malin  + alla människor över 30 ;D Ska inte klaga, jag vet vad piteå har för krogliv så jag hade inte så höga förväntningar ;) Sluta kvällen hos gay-utropstecken, åkte dit och kastade en bricka på honom hahaha (detta är något internt och ni kommer inte förstå ett skit)
Nu är jag hemma, har träffat mina syskon + deras barn vilket alltid är roligt! Syrran har blivit en riktig tjockis, kan inte bara finnas en unge där inne :D Mat nu sen ska jag sova några timmar för att sedan börja jobba vid 21-snåret! Ha det guld.





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Det är konstigt den där grejen med gamla polare,det går några år och plötsligt har man inget att säga,eller inget av värde. Jag ska sticka till L.A sent i morgon kväll,lite tveksamma vibbar om det,har ju bott där tidigare,gick inte så bra då. Nå väl, det är ju bara några dagar och kul att träffa brorsan och köra en spelning, jag står nog ut med några dagar. Ha det fint Malin, god jul och allt det där.

2008-12-21 @ 23:00:51
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0