I kan it hajn skitbanan, snart knäck i dosan

HAHAHA!! Sitter och pratar med min bästa vän Malin i telefon, hon sitter och spelar tv-spel med sin systerson som är 4 år. Man kan inte låta bli att skratta för i bakgrunden hör jag honom säga "I kan it hajn skitbanan, snart knäck i dosan", "Ta nu skitborgen", "På dagis finns inga riktiga spel, vi har inget xbox eller dator". Skönt med barn, längtar hem till min stjärnor ;D
Igår gjorde jag och Emelie pepparkakor och drack glögg samtidigt som vi hörde någon skrika ut sin kärlek om Jesus och the newborn child! Vilken julstämning man fick, jag tycker att glögg är svinäckligt men jag tvingade ändå i mig en kopp för inte verka otacksam! Blev också många ficka peppisar vilket jag kommer bevisa för er nu ;D

   

Visst blev våra peppisar fina? :D

Sen har jag suttit i telefonen hela dagen, har ordnat lite med juldagen och annat skit. Juldagen blir iaf på stadshotellet, de är från 23 men det känns som att de kvittar. Jag är fan äkta hemvändare och jag har förköp så släpper dom inte in mig så kommer jag att förvandlas till Bruce Lee! Förkrök blir det på flöjtan 54 med min farsa, alla mina vänner avgudar min far och de tycker att han är den roligaste i världshistorien. Dock blir vi inte så många men de känns skönt att samla ihop mina tjejer igen och bara hälla i oss kapten!
Biljetter till bandit rock är också fixat, så nu är det bara hotellet kvar! Någon som vet av ett bra hotell i hufwudstadhen?



Vad händer annars idag? Jag vill ut men mitt öga är fortfarande inte som det ska va :( Tråkigt.
Auf wiedersehen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0