Fyfan vilken underbar dag!

Idag är verkligen en sån dag då allt känns bra! Mycket bra har skett under den första halvan av den här dagen och jag hoppas som fan att det fortsätter såhär! Ska ställa mig i duschen nu och sen ska jag knata iväg på Ica och köpa cigg och något att äta :) Har förövrigt på mig min the doors (rockbaren i alanya) t-shirt just nu så nu saknar jag Alanya ännu mer! Satans, jag trodde att jag var klar med alanya men tydligen inte, jag måste dit en gång till och röra om i grytan!
Min älskade vän Pickablea har åkt till tyskland idag men innan hon gjorde det så fick jag ett härligt samtal av denna dam, hon bokade upp mig den 30e januari för då skulle vi tydligen på bandit rock awards. Självklart kan jag inte säga nej till Micka så nu är biljetter dit också bokade, med andra ord bara sovplats eller hotell kvar att fixa :)
Ikväll blir det lugnt som fasen, ska kolla om det finns något pass ledigt i tvättstugan för isf blir det att tvätta hela kvällen! Imorgon är det rockfest på trappan, jag hoppas att de spelas rock hela kvällen också, blir väldigt väldigt besviken annars!



Idag är det In Flames som gäller <3





Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Jaså det gör du!?:) Haha, man vet ju aldrig!

Var bor du? :S

2008-12-05 @ 16:53:08
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg

Jahaa!=) Norrköping, fin stad..

Saknar du Piteå nå då?

2008-12-05 @ 17:03:31
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Mikkis

kollar upp lite hotell, inte superbilligt men vi kanske kan lyxa till det lite, auf wiederschen frpm köln :)

2008-12-06 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0