Första natten avklarad!

Nå tjenare, då har jag precis kommit hem från en natt på arbetet! Har gått bra, konstigt hur snabbt man kommer tillbaka in i det, känns som att det var igår jag tackade för mig och tog flyget ner till Norrköping! Rätt händelsefattig natt vilket alltid är skönt. Huset hälsade mig välkommen tillbaka och 2 personer dog i natt, ja tack så mycket!
Nu ska jag ta en smörgås och sen ska jag krypa ner under täcket och sova några timmar för att sedan sätta mig och plugga i några timmar :P Så jävla tråkigt, har absolut ingen lust till det men har inget val :( Så det går då man skjuter fram det hela tiden! Snön faller ute, sjukt mysigt att sitta inne och titta ut, det är en annan femma när man ska ut i helvetet! God natt, den som ringer och väcker mig kommer inte att få uppleva julafton! Adjö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0