En helg senare..

Hej mina vänner, har haft bloggtorka så därför har inläggen blivit få! Nu har det gått en helg så lite har ändå hunnit hända! I fredags mötte vi upp Lasse och gick till trappan, där blev det mat! De andra drack öl, jag drack vatten för jag var inte så pigg efter torsdagens bravader! Bästa lasse bjöd iaf på en rom och cola och de går ju alltid ner ;D Åkte hem vid 23 och gick och la mig, var trött som satan så sömn var någon som jag verkligen behövde.
Igår hade jag tänkt vara hemma men insåg att alla andra skulle ut, så på en timme styrde jag upp mig från att sitta i pyjamas på sängen med ett fruktansvärt knullrufs till ett någorlunda utseende så att jag vågade mig utanför dörren! Förfestede hos Rebster och det var riktigt roligt eftersom de kom väldigt många vänner, folk som inte tidigare träffats utan bara hört talas om varandra då vi berättat historier, kul var också att Jonte och Jenny var med, längesen sist! :D Gick till trappan efter, var en jävla kö så alla banga och gick någon annanstans, vi (Emelie, jag, Rebster, Jenny) fick gå förbi kön så vi gick in och kollade läget! Min stora idol var och spelade på scen, CK heter han och han var skithet i piteå för ungefär 10 år sedan, lite nostalgi faktiskt och jag var tvungen att skryta om det för mina blöjvänner ;D Blev lämnad på trappan (cpjävlar) sen fick jag gå från stan till silver/guld?, ja någon ring iaf för att möta upp Slempa, långt som fan var det iaf och idag känns det att man hade klackar! Även skumma killar som rör sig i hageby under nätterna, obehagligt men tur att jag hade Emelie i luren!
Den här dagen har gått åt att kurera baksmällan, skulle tvätta men har inte så mycket tvätt att jag orkar ta tag i det! Nu ska jag diska och sen dö i sängen en stund. På lördag kommer jag till Piteå!!






Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Hmm,det är snabba ryck som gäller hos dig,från sängen till krogen på två röda sekunder. Jag hade också tänkt att ta det piano,.men,ja,som med dig,dagen har gått åt att kurera,fan i helvete att man aldrig lär sig! Nu är du skyldig lite upplysning för en icke ex Piteå bo,.vem är CK? Apropå Hageby,inte kul på nätterna för ensamma tjejer,en hel del skitpack därborta. Ha det bra.

2008-12-14 @ 21:45:45
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0