Dolphins, after x-mas och snabba cash!

Okej vi börjar där vi slutade igår, fortfarande inte rökt så röksuget är oändligt stort, dock så hjälper snusen som jag sitter och suger på just nu. Ögoninflammationen gör ont, är rött och rinner men precis som alla andra i min familj så uppsöker man inte läkare, allt ordnar sig med lite tid ;D I min familj är man alltid för frisk för läkarhjälp! :D
Om vi tar och tittar på rubriken så ska jag ta och förklara den. Jag har börjat drömma helt sjuka drömmar nu de senaste nätterna, är de inte om sprit & droger så är de om några föredetta pojkar och i natt drömde jag att jag var hem över jul! Inte så konstigt med tanke på att jag sitter och längtar hem efter min familj och mina vänner! Men sen när kan man sitta i bikini på stranden vid piteälven på julafton? För de gjorde vi, delfiner var det där också. Till slut så frös dom fast men givetvis lyckades vi rädda dom så att de fick komma ner i vattnet, en var dock halv eftersom en skoter hade kört över honom? Vi räddade dock han också, och alla delfiner började flyga?!! Den har jag drömt en massa om barnhem osv, sjukt sjukt men rätt roligt eftersom jag sällan brukar komma ihåg mina drömmer! Kan det ha att göra med att jag börjat sova åt andra hållet? Precis som pippi så sover jag med fötterna på kuddarna!
After x-mas då, har länge funderat på vi ska hitta på under juldagen, har pratat med några men ingen har vetat vad som skulle ske. Kollade upp after x-mas men de verkade inte som att de skulle bli något eftersom hemsidan var precis likadan som förra året. Dock så berättade min kära vän Emma idag att det visst är after x-mas så min fråga är då till er mina vänner, var vill ni ha mig på juldagen.. På after x-mas eller på stadshotellet?! Its up too you!
Nu ska jag fortsätta och lyssna på snabba cash, vet inte hur många gånger jag läst/lyssnat på den boken men jag kan inte få nog, jag gillar't! Nu blir det att ta bort all tvätt från duschen och sen ska jag ta mig iväg på HC och köpa cigg samt skicka iväg lite böcker!






Kommentarer
Postat av: Mikka

inte after x-mas, bara glin och uselt alkoholutbud, jag vill ha drinkar!!! :) :) :)

2008-12-08 @ 13:57:37
Postat av: Brandon Lee

Nej men va fan,har du bytt ut rom mot absinth,jag som trodde att jag har konstiga drömmar! Det är nog bäst om du ta ner fötterna från kudden, för mycket blod rinner ner till skallen=konstiga drömmar. Ha det Pippi.

2008-12-08 @ 21:01:51
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: jenny

ja den boken är super ligger i min ipod nu:) jag är självklart på att göra nå juldagen för mig spelar det ej någon roll vad men bara vi kan vara tillsammans allihopa :)

2008-12-09 @ 14:01:25
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0