Dan före dopparedan

Sitter hemma i köket hos mamma och pappa, julstämningen börjar bli allt mer påtagligt men det känns ändå inte som att det är julafton imorgon. Mamsen står och bakar tekakor och pappa gör sillsallatn och rödbetssalladen, äckligt om ni frågar mig men jag är ju inte den enda som ska käka :)
Idag har jag träffat Jenny i stan, vi tog en lunch och tog igen lite tappad tid. Inhandlade lite kläder och julgrupper till farmor och morfar som jag har varit och lämnat hos dom. Morfar bjöd på likör, måste passa på att dricka mina idag då jag inte får dricka något imorgon :)
Och imorgon är planerna så att vi ska käka julfrukost hos brorsan tillsammans med morfar och farmor, därefter ska jag hem och plugga lite för att sedan se kalle och käka julmat. Blir att lägga sig relativt tidigt imorgon på dagen för jag ska ut och jobba natt sedan, hoppas som fasen att inget tråkigt inträffar!
Juldagen blir det att fira jul på riktigt, då kommer alla syskonbarnen + mina syskon och efter det kommer det massa folk hit, vi ska dricka sprit och sen gå ut på någon krog!
Har inte tid att skriva mer nu för nu ska jag ta tag i plugget och skriva om barn och ungdomar som far illa! God jul på er, vi får se om jag orkar skriva något imorgon!



Skön skit!





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja absolut tack de samma hoppas du får en bra dag och att det kommer att gå bra att jobba pusspuss

2008-12-24 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0