Dags för det dagliga inlägget då..

Idag har jag absolut inget vettigt att skriva eftersom att det inte hunnit hända så spektakulära säker än så länge. Igår var jag förbi trappan där Emelie hade något sorts möte, efter de käkade vi och pratade en stund innan vi drog hem. Inte så vidare spännande men jävligt skönt att komma ut eftersom jag suttit inne med ögoninflammation flera dagar!
Idag har jag lagat mat, varit ner till Emelie och träffat världens sjukaste Linda! :D Nu ska jag diska och ta mig en dusch, väldigt spännande liv just nu. Kul-shit vill ha iväg mig och dricka öl ikväll men jag orkar inte så han får nog klara sig utan mig ikväll!
Pratat och camat med min brorsas barn ikväll, så jävla söta dom är! :D Längtar till jag får träffa dom, 10 dagar kvar sen är jag i PITÄÄ!! :D



Det här är det mest underhållande som händer i mitt liv just nu :P





Kommentarer
Postat av: Stephie

:) Mejla mig bilder om du vill ha det, skriv ner vilka färger du vill ha på allt, vilken sida du vill ha menyn på, mm & ge mig en kväll så hör jag av mig :)

2008-12-10 @ 19:55:20
Postat av: Söderlund

H?



Vad fan blir det då?

Helsingborgs IF? ;D



Jag kan inte komma på något elitlag som har HIF iaf..

Pinsamt om jag missat något lag, men kan inte komma på något.



Hur som helst så glädjer de mig att du kommer följa den :)

2008-12-11 @ 03:02:52
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Brandon Lee

Hmm,du lever spännande och farligt,ögoniflammation har en skyhög tristessfaktor,.men kul video,ha,ha, bättre än orginalgrejen. Så,man kan tom längta till Pitää,men vad gör man där när man ska ha kul,åker pulka med Kul-shit? Ha det.

2008-12-11 @ 14:10:04
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Haha ojdå.

Ja, Luleå går rätt bra just nu faktiskt :)

Skönt att de fått igång grejerna. Jag vill

inte åka upp till Lule i kvalserien ^^

2008-12-11 @ 21:23:38
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Haha!

Lucky is the shit när det gäller krogar, så är det bara.

Det som är så soft med den krogen är att åldershöjden

brukar ligga som max på 25, så det är endast ungdomar

där typ, vilket är lysande om du frågar mig.



Vi får se hur det går, en match kvar här innan uppehållet va? Leksand möter AIK ikväll.. Jag ska dit o jobba. 400-450 AIK-fans kommer att finnas på plats för att "stötta" (eller för att bara slåss) för sitt lag. Patetiskt eller ej, det får man avgöra på egen hand. Frågar du mig är det skrämmande...



Vi får se hur det går.

2008-12-12 @ 09:12:17
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0