4 dagar till Pitä!

Hej! Först och främst, vad tycker ni om min nya bloggdesign? Eftersom den andra var så skev och det verkade inte bli bättre så var den en söt tjej som kunde tänka sig och göra en åt mig, jag tycker iaf att den är jättefin och vill ni ha hjälp med en design så kan ni höra med henne, hon heter Stephie och är jättesöt :) Check her out!
Sen så börjar mitt jobb inse att jag snart dyker upp, har fått fler dagar då jag ska jobba natt och det är alltid bra för extrapengar är det finaste som finns när man bor här och är fattig! Ska jobba den 21, julafton och nyårafton, jag vet.. skitroligt att jobba natt både på julafton och nyårsafton men de är sjukt bra betalt och så länge jag är ledig juldagen så är jag så jävla nöjd att det finns inte! :D
På tal om juldagen, ska bli så jävla roligt! Först ska jag ha jul med mina föräldrar, mina syskon + respektive och deras små söta barn! Förstår inte hur jag kunde uppskatta julen innan mina små stjärnor fanns, det är dom som gör hela julen värd. Att se deras miner och glädje i ögonen när de öppnar julklapparna eller ser tomten är det bästa som finns, den värmen man känner i kroppen då är helt otrolig! Efter det kommer massa folk till mig, vi ska ha typ ett knytkalas (alla tar med sig olika snacks eller typ drinkblandningar osv) Ska bli jätteroligt och jag ska dricka massvis med rom! Utgången blir antagligen på statt, hemvändarkvällen kommer bli så roligt! Alla här verkar chockade då jag säger att jag ska ut på juldagen? De senaste åren har jag varit på krogen julafton och juldagen och alltid har det varit fullsmockat med folk! Antar att Piteå är en liten alkisstad!
Idag har jag inte gjort mycket, har sovit bort hela dagen nästan (med undantag från de stunder då folk ring på min eller hans mobil) Amatörmässigt att stiga upp på eftermiddagen, men det har ändå vart mysigt!!
Nu ska jag köra videosamtal med Jenny på msn, fan va söt hon är min lilla skedkompis! Snart kommer jag hem till er mina sluttyhoes och vad jag saknar er, jag tror inte ni inser själv hur mycket ni betyder för mig.
Massvis med kärlek till er <3 



Jag tycker att det är fruktansvärt skönt att det är uppehåll i hockeyn nu och att Luleå ligger på en fin andraplats i tabellen! Första gången på väldigt länge så känns det bra, annars brukar ju Luleå ha det lite svårt innan juluppehållet och sen börja klättra. Jag vill inte ha det som förra året!






Kommentarer
Postat av: Marra

Jag tycker din nya design verkligen var skitsnygg!! :)

2008-12-17 @ 21:26:47
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0