Where have you been babydick?

Nu har jag och Micka varit iväg på affären och handlat en bonaqua och lite chirre till ikväll. Hunnit med att trycka middag också som var gott som fan, Tack Micka! Blir väl snart att plocka ögonbrynen eftersom att jag inte har kvar ngt vax här men det kändes jävligt jobbigt, efter de en dusch och därefter förtära lite underbar vätska! Sitter och kollar på pledge this! nu, nån skitfilm med Paris Hilton, jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att hon är satans ful. Nån som festar ikväll? Eller som vet om 1906 har öppet och isf om uteserveringen är kvar?
Känner mig galet taggad idag så jag hoppas att den här kvällen blir rolig, har haft några letdowns hittills. Nej nu är jag less på att skriva, Zohan var iaf grymt jävla rolig, skrattade ihjäl mig när han simmade i vattnet. Michael Phelps kan ju slänga sig i väggen!! ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0