Vaxa bryna!

Nu sitter jag och käkar frukt och ser på LA Ink, avsnitt som jag redan sett men fan jag kan kolla på Kat hur många gånger som helst, satan i helvetet va het hon är! :D Och nej, jag är inte lesbisk but for her i would make an exception!! Nu ska jag gå och vaxa mina ögonbryn, fan va ont men fan va snabbt det går, jag har inte tålamod för att stå flera timmar framför spegeln och plocka. Tatueringen läker fint, kliar som satan dock men det hör ju till! Nu orkar jag inte skriva något mer, är mega trött faktiskt och det ska bli skönt att sova, men först blir det en film! Imorn ska jag till stan och lämna igen lite saker som jag inte riktigt fastnade för, får väl se om jag hittar något nytt. Blir nog en sväng förbi bolaget också, är sugen på öl!! :D Nu ger jag upp, Hej då! :D Och vem fan ringer på min hemtele och lägger på när jag svarar? Hatar sånt!





Kommentarer
Postat av: Bruce

Tackar! Gammal som gatan nu =)

2008-08-29 @ 00:05:30
URL: http://bruceb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0