Var är veganerna?

Någon som hört Block 44 - En ängel ? hade lagt in den om jag hade hittat den på Youtubarn men de gjorde jag inte. Iaf så har jag blivit ordentligt deppad då jag hört den senaste månaden. Försökt att inte lyssna men så idag kom den på min playlist och jag blev glad av den. För den betyder något helt annat för mig nu, tolkar den inte alls på samma sätt som jag gjorde förr. Man ska inte koncentrera sig på avslut utan man ska blicka framåt och glädjas åt de som komma skall. Jag ser ljust på framtiden och idag är jag gladare än på väldigt länge :D Vet inte om det har att göra med att jag tatuerar mig om 2 veckor och att datumet för min hemresa närmar sig med stormande steg.
Lägger in en annan låt med Block 44, inte alls den musiken jag lyssnar på i vanliga fall då jag är en metaltjej men norrland rockar och man måste visa att det inte bara är skit som kommer från Umeå!






Kommentarer
Postat av: therese

Nej, det har jag inte! :) ha en bra dag!

2008-08-12 @ 16:28:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Viktoria Tomic

Jävligt nice låt ändå!

2008-08-13 @ 12:42:54
URL: http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0