Uncle Sam Goddamn!

Dåligt med uppdatering idag och det har att göra med att jag har haft ett liv idag! Började med en romantisk middag på Max med min lesbiska flickvän Reba, testade något nytt. Det var en cheeseburgare med lök, någon röd och vit sås. Inte så gott! Efter det åkte vi till Coop Forum och inhandlade 2 mjölk och 1 fil till Rebbans morsfars ;D Tittade lite på elektriska prylar som man ska ha i köket, jag insåg att jag hade allt som fanns där. Behöver en till stekpanna men såg på prislappen att jag klarar mig med en än så länge! Vi kom senare fram till att vi var tvungen att hitta på något så vi åkte till världens bästa affär Dollars där vi hittade otroligt fin ram som verkligen visar att dollars är en sån jävla budgetaffär (se bild på fotoramen), hittade även en pojkvän, en fin badrock med tofflor till, roliga böcker, lite hårborttagningskräm och en bok. Givetvis blev det en hel del godis också ;D Sen åkte vi på världens sämsta affär ÖoB (heter den så?) där hittade vi en hel del saker som vi fyndade + hånade.. Hittade en gorilla som man skulle trycka på, gorillan skulle då låta farligt och arg men både jag och Rebban uppfattade honom som en överkåt pojke som ville ha muff! Lägger upp lite bilder från våran dag när jag skrivit färdigt! Efter att vi hade varit där så åkte vi förbi Rebecka och lämnade mjölkfilen och busade lite med hennes hund! Sen fettade vi oss med lite godis som vi hade inhandlat på Dollars. Kom sedan på att det kanske skulle va bra om vi förbrände något av det som vi tryckt under dagen så vi brassade iväg till Hortlax och hoppade på mina systerbarns studsmatta. Jag är sjukt slemmig och vidrig idag så ni får klara er utan bilder på mig, däremot hade min lesbo gjort sig fin så hon fick agera modell idag. Lägg märke till bilden med godisarna, mån tro vad för godis jag gillar?

   
   
   
  
   
 

Lägg även märke till Rally Forran, hon är fiiin ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0