Tried to bring that fairytale life, you wanted horror.

Nu är jag hemma, och det blev återigen dyrt då jag handlade. Har även idag gjort av med fyrsiffriga belopp. Idag kändes det inte så bra, okej när det är kläder jag slösar alla mina pengar på men ljus? Allvarligt, jag har bara köpt ljus, nån vas 2 tavlor och en massa prydnadssaker. Köpte sånt man klistrar på väggen också, har satt upp det på väggen också och de blev faktiskt riktigt bra, däremot köpte jag nog för lite så vi måste dit imorn också :P Ska försöka att inte handla så mycket. Fortfarande oförskämt pigg idag, trodde att det var en sån dag då man vaknar skitpigg och sen brakar allt ihop och man nästan dör, men icke! :D Vi har fortfarande våran hyrbil, Fårran går riktigt bra faktiskt! Vi får ha den till 15 imorn så det blir att åka iväg tidigt imorgon sen kanske det blir en bio på kvällen, någon som vet någon bra film som går? Jag vill se the dark knight, går den fortfarande? Nu håller iaf Anna på att skära upp massa frukt som vi ska äta till någon film som vi ska se, vi började se en i torsdags, kanske ska se klart den? :) Är väldigt skygg mot msn idag, ring om det är något!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0