Tragiska Piteå.

Såja, då hade jag kommit hem också från en blöt utekväll. Idag har jag verkligen insett hur tragiskt piteå är och hur mycket jag uppskattar att jag åker hem på onsdag. Har träffat människor som jag en gång såg upp till, folk som i mina ögon var "något" när jag bodde här, idag inser jag vilka patetiska jävla människor dom är!! Helst av allt skulle jag bara vilja skratta dom rakt upp i ansiktet och be dom åka och lära sig något av livet, och få dom att inse att det faktiskt finns något utanför den jävla skitstad som jag befinner mig i just nu. Sitter iaf hemma nu, Micka har precis gått och lagt sig men jag tänkte ladda upp några bilder från ikväll. Så vad har då hänt ikväll? Vi satt hos mig, bara jag och Micka och svepte i oss 2 vinare och några öl, sen åkte vi till djupviken till ante och sammes syster marias karl, tråkigaste någonsin, Gick ut på krogen, 1906, träffade min bästa vän Martin, drack en frosen nånting och en appletini, båda var dock ruskigt äckliga men vi blev kända som tjejerna med de snygga drinkarna. Gick på Adana för Micka var hungrig, träffade på några arjeplog-killar och drack en cider och nån öl! Sen gick vi på Kalles och insåg att kvällen sög, sen var Micka sugen på flott så vi körde driven på Max där Micka beställde den största bugaren + att jag fick något att äta också, tack älsk. Nu ska jag gå och sova, men bjuder på några pics först. Sov gott!

   
  
  
  
  
  
  
   
   
 

Ingen aning om vafan det blev för bilder jag la upp nu och helt ärligt så bryr jag mig inte heller. Jag är fortfarande fruktansvärt kär i dig och det kommer aldrig försvinna, det kommer du se också på torsdag. Nu ska jag sova, fyllan har tagit över mitt förstånd. Ha det underbart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0