They are pipping.

Då var man hemma från Skellefteå, blev längre än vad jag räknade med då Burlins inte ens tagit in bilen då vi kom dit på avtalat tid och skulle hämta den. Blev en del rännande i affärerna på Solbacken, mamma köpte en sladdlös plattång och locktång till mig, tack mamma! :D Var in på Shape också, blev så jävla besviken då jag la märke till att de inte har kvar min soffa, får kolla de när jag kommer ner till Norrköping men fan om dom inte har kvar dom, då kommer jag blir så sjukt ledsen :( Längtat efter den soffan sen i maj! Jag och mamma satte oss iaf och såg på OS på Burlins och tog oss en kaffekopp, vi satt där precis då han brottaren fick bronsmedaljen. Jag blev så till mig så jag tippade kaffekoppen över mig. Jag lovar att jag brände sönder hela armen, sen luktade jag kaffe resten av visiten. Mamma sa att det iaf är bättre än armsvett(?) hur ska jag tolka det? :D
På tal om bronsmedaljen så blev det väl en liten skandalscen då medaljerna delades ut. Ara Abrahamian kastar ner medaljen på mattan och lämnar den och utdelningen i ren protest pga det som hände i semifinalen. Nu har han bestämt att han ska lägga av också. Inte vet jag om jag skulle va så drastisk, domare har fel många gånger och det är inget man kan göra åt men visst skulle de va jävligt bittert om man var i hans skor.
Förklaringen till min rubrik är något som hände under gårdagen. Brorsan var här och hälsade på med sin tjej Erika och deras två barn. Så hade Erika en ringsignal på hennes mobil som hon spelade upp, det var två ekorrar som pippade. För att inte barnen skulle förstå så fick jag det förklarat för mig på engelska vad det var hon skulle spela upp. "Det är två ekorrar, they are pipping" Tyckte översättningen var klockren!
Nu blir det iaf att lägga sig och läsa och hoppas på att somna en stund så jag orkar med natten, kanske ska starta en tvättmaskin, mina kläder är något fläckiga av kaffet jag spillde tidigare. Tur var ju dock att jag hade en svart tröja, men de var vitt tryck och de blev brunt.. Ser skabbigt ut!

Jag tycker att brottning är lite gay, håller någon med mig?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej okej :)

2008-08-14 @ 18:32:53
URL: http://emeliedahl.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mkt, det hade jag :)

2008-08-14 @ 19:20:23
URL: http://mariiiiah.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mkt, det hade jag :)

2008-08-14 @ 19:20:36
URL: http://mariiiiah.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mkt, det hade jag :)

2008-08-14 @ 19:21:25
URL: http://mariiiiah.blogg.se/
Postat av: Erica Cs

Ja det gör jag värkligen ! dom typ ligger på varandra och greppar och massa skit x) ha det bra !

2008-08-15 @ 12:46:50
URL: http://ericacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0