The final countdown!

Jag är inne på mina sista timmar i Öjebyn på väldigt länge! Om ungefär 3 timmar åker jag och här sitter jag med världens knullrufs i bara sovtroller och ett linne och gäspar. Ska hinna duscha, packa, mysa med flisan och sen också fixa till  mig själv. 3 timmar, det blir några stressade timmar här framöver. Men jag orkar inte stressa upp mig själv, är jag inte färdig på avtalad tid får dom väl sätta sig och spela lite guitar hero medan jag packar färdigt :) Har kommit fram till att jag aldrig i helvete kommer få med mig allt mitt smink och det känns inte bra :(
9 timmar till nåljävlarna ska punktera huden, jag längtar! :D Det kommer att bli fint!! Är dock osäker på några detaljer kring den men det ska nog ordna sig, får gå dit lite före och prata med han. Igår på Miami ink var det 3 pers som tatuerade sig på samma ställe som jag ska göra, dvs bakom mellan skuldrorna rätt långt ner på nacken. Alla dom grinade rätt illa men jag anser att dom är pussys och att det inte alls kommer att göra så ont :D Nu blir det en dusch samtidigt som jag sjunger med i en låt som jag älskar att vakna upp till :) Märks väl om jag hinner blogga innan jag åker, annars kanske jag lånar Mickas dator ikväll eller så skriver jag då jag är hemma i norpan vid 23-tiden imorgon!



Texten tilltalar, får mig att tänka tillbaka och sakna. Fast på ett bra sätt :)





Kommentarer
Postat av: jessie james

tackar :D

2008-08-26 @ 10:43:19
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0