Tatueringar

är något vackert! Imorn ska jag göra en och jag är sjukt nervös även om jag vet att det ska gå bra. Jag är inte nervös över att det ska göra ont, för jag vet att jag klarar den smärtan hur enkelt som helst, däremot är jag rädd att den inte ska bli bra. Det är en lärling som ska göra den, men det sägs att han är duktig. Annars för väl helt enkelt nån annan hoppa in och fixa till den. Ska bli roligt iaf :) Planerna för imorn är att jag, Rebecka och Emma ska åka in till luleå och strosa bland affärerna och kanske handla ngt, sen möta upp Micka för att käka och sen åker jag och tatuerar mig, sen spenderar jag natten i Alvik och dagen efter tar jag flyget hem. Så i natt är sista natten jag sover i Piteå, jag ska mysa med Felicia hela natten! Nu ska jag iaf tagga till mig lite med senaste avsnitten av Miami Ink och LA ink, sen blir det dusch och lite packning.


Om jag svamlar och tycker synd om mig så får du ge mig en smäll på käften Micka och säga åt mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0