Tatueringar är ett beroende.

Gör aldrig en tatuering om du inte är redo att fylla kroppen :D Jag kan lova att redan då man sitter där i stolen och blir tatuerad så går tankarna runt i huvudet på nästa projekt. Jag har bestämt vad jag ska göra och jag ska gå på måndag på både Lucky 7 och House of pain här och höra om dom kan rita upp något, får jag som jag vill så gör jag nog den i slutet av oktober. Däremot så förstörs ju då min plan om att bli en bra medborgare och lämna blod, man måste nämligen vänta 6 månader när man gjort en tatuering innan man får börja lämna blod, känner jag mig själv rätt så lär det dröja innan det gått ett halvår mellan tatueringarna. Det här gången blir den en rock n roll pinuppa på vänstra vaden, het som fan ska hon va! :D Om det är någon som läser det här och som känner sig grym på att rita pinuppor så får ni gärna göra de åt mig ;D Eller har ni någon bild på en pinuppa som är lite rock inspirerad så får ni gärna ge den åt mig :D
Har nyss kommit hem från en promenad, känns som att det gick grymt mycket snabbare idag men det var skönt, har skavsår fan fulla fötterna nu, måste nog köpa nya skor (a) Ska gå och sminka av mig nu sen ska Anna sminka mig med mina nya ögonskuggor som får mina ögon att framhävas, prepare to be amazed! Ska försöka fixa håret i någon snygg uppsättning också med lockar så att tatueringen syns imorgon. Sup lugnt ikväll alla norpanporpan-bor för imorgon ska det härjas och då vill jag att de ska va pigga och fulla människor ute på krogen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0