Tatuering

sitter och funderar vad mitt nästa projekt ska bli. Nästa tatuering (efter den jag gör den 26:e) blir antagligen gjort i norpan eller i linköping. Vettefan om jag vill göra på Lucky 7 mer, dom gaddade mig sist och jag är nöjd men jag ska göra något lite mer avancerat den här gången. Helst vill jag göra den på left hand men jag orkar inte vänta på tider :D HoP vet jag inte alls hur dom är i Norrköping, inte ens varit in där om jag ska va ärlig. Hört också att de i linköping är grymt duktiga. Nästa projekt blir nog något större än de jag har. Funderar på en sleeve på vänsterarmen, hade vart fint va? Brorsan har en grymt snygg sleeve som Fredde på left hand gjort på frihand. Jag skulle vilja ha de stuket, men något mer feminint ;D Vi får se, jag ska berätta om mina ideér så får vi väl se om nån snäll jävel kan tänka sig att rita upp något åt mig :)


Nu ska jag ju inte ha likadan eftersom jag inte kan ha samma tatuering som min brohoe, men jag gillar stuket och de vill jag också ha fast kanske något annat än en djävul? Jag funderar lite döskallar, stjärnor osv? Nice va?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0