Tatuering idag..

men det är jävligt många timmar kvar. Men som jag misstänkte så blir det nog inte så många timmars sömn i natt, har alldeles för många tankar i huvudet, främst då gaddningen men också över min packning. Har fortfarande panik över hur jag ska få med mig allt och sen är jag dessutom livrädd att jag ska glömma en massa saker. Typ laddaren till mina hörlurar, nu har jag redan packat ner dom men ändå. Tänk om jag glömmer datorn? för så yr som jag kommer va imorn så skulle det inte förvåna mig. Glömmer väl tågbiljetterna eller bokningsnumret till flygbiljetterna. Jag hatar verkligen att resa runt! Tänk om man kunde teleportera sig från ett ställe till ett annat, va skönt det hade varit! Fast rätt jobbigt också, tänk om man låg där och pilla på bäret så kommer någon släkting från ingenstans ;D Brrr jag gruvar mig, jävla nåljävlar, är så jävla rädd för dom, Visa mig en nål och det börjar svartna för ögonen på mig, dock gäller bara detta vid blodprov osv, men det är nog för att jag haft dåliga upplevelser vid sådant. Piercings och tatueringar har än så länge inte varit något problem för mig, iaf inte när det är gjort eller under tiden, tiden före är den som är värst för mig. Men jag ser också fram emot imorn, spendera lite tid med mina favorittjejer innan jag åker hem. Kommer sakna varenda en av dom, men förhoppningsvis ska jag kanske lyckas få dom att hälsa på, jag tror Micka är den enklaste att övertala! :) De andra två skulle jag helt ärligt bli väldigt förvånad om dom tagit sig ner till norpan före den dag jag flyttar tillbaka, men den som lever får se, alla kan chocka här i världen. Nu ska jag sluta upp med att tänka så jävla mkt, ska dra på mig en myströja och gå ut och sätta mig på bron och kyla ner benen lite medan jag tar mig en ciggbanas, det är jag värd. Rökt 3 st idag, visst är jag duktig? Snart ska jag sluta helt! ;D Sov i spökhus imorgon, jag gruvar :( Sov gott mina raringar :)



I'm so fucking hardcore! ;D





Kommentarer
Postat av: Jessica

Godishalsband är nog mitt absoluta favoritgodis :P haha

2008-08-26 @ 08:30:37
URL: http://jessiebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0