Svettapa!

Känner mig som en iaf, fyfan nu har jag tränat för jag hinner inte ut och gå idag. Nu ska jag dricka en kopp kaffe, sen duscha och färga håret. Blir att börja fixa till sig sen också, måste nog äta ngt men de enda jag har hemma är nudlar och jag tror inte att de är så bra att festa på det heller. Men vad vet jag? Blir en billig fylla ikväll :D Jag hoppas verkligen inte att jag blir dålig och för full för att jag inte ätit, jag vill ha roligt ikväll! Längesen jag var ut här hemma och jag har sett fram emot det här väldigt länge! Sitter och taggar till musik nu, för tillfället är det Sonata arctica med Mary-Lou, jag och Emelie har ett speciellt band till den låten och jag får ett lyckopirr i kroppen då jag hör den! Lägger upp bilder på hur jag ser ut senare ikväll, om jag blir söt dvs :P Annars får ni nöja er utan också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0