Supa och sitta på alla stolar!

Det är mina planer för dagen, känner ett övertagg i kroppen vilket brukar betyda att det barkar för mig som det annars så ofta gör. Micka får iaf skratta åt mig och när jag är med henne så gör jag de mest sjuka saker, hon har bra inflytande på mig. Dock så ska jag hålla mig från bastun, never ever bastun igen ;D Nu har jag vaknat iaf, väldigt utvilad faktiskt. Tagit mig en dusch har jag också gjort samt tagit på mig jeansen jag ska ha ikväll, dom var nytvättade så nu hinner dom forma sig en aning. Hade tänkt ta en kjol men jag vill inte se ut som en sluttyhoejoe när jag åker hem på söndag som jag ALLTID gör då jag åker hem från luleå. Iofs ska jag ju åka bil så det spelar kanske inte så stor roll. 
Summan av kardemumman är något jag tycker är otroligt fult, så det lämnar vi. Micka är min sugar mama, enda jag behöver göra är att ta mig till Luleå så blir jag full, Kjelle B står för berusningsmedlet! Fint de :) Nu blir det frukost och lite OS iaf, nära dock imorse att Phelps missade guldet men eftersom han är den superhjälte han är så tog sin sjunde guldmedalj. Seven down, one to go! Nu blire frukost!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0