Soul Calibur IV

Jag slog läsarrekord igår, nästan iaf! Igår var det dubbelt så många som läste min blogg jämnfört med vad jag brukar snitta per dag, roligt! Kanske är en bra taktik att sova! Igår när Brolle sjöng "Världens hörn" ni vet den om att han är född i en liten by och att de var längesen han bodde där. Att han nu bor i en storstad och att han hör hemma där fast inte alls. Galet va sentimentala jag och Emelie blev då, tårarna var inte långt bort och jag tror att vi för en sekund insåg att vi hör hemma i norrland och lilla piteå. Sen slutade han sjunga och vi tittade på varandra och insåg att Brolle förtrollar, för vi hör fan inte hemma i Piteå, inte längre iaf.
Annars vad hände på Nolia, man brukar ju gå runt och titta på saker och köpa en massa. Jag och Emelie gick raka vägen till godisremmarna, sen blev de frukost för mig på stället. En langos ville Emelie ha, jag var inte så grymt sugen på de men de fick gå! Sen såg vi brolle och sen åkte vi hem, då åt Emelie upp min jan & berrys och jag spelade lite soul calibur IV på ps3an! :D  Det roliga är att jag spelade det för typ 6-7 ? år sedan på ps1 och det är fortfarande samma personer man kan välja typ Ivy, Voldo osv. Jag var dock inte lika grym nu som jag var tidigare, måste träna! :D
Jag regerar iaf på Raphael!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0