Solen kviner och fåglarna skvittrar!

God morgon alla barn! Hur mår ni idag? Jag mår alldeles utmärkt, tror aldrig att jag mått såhär bra efter jag druckit, någonsin. Kan nog va bra att inte käka :D Däremot har jag träningvärk i tamefan varenda kroppsdel, eller iaf armarna, ryggen och stjärten(?) antar att jag kommer känna av mer träningsvärk sen då jag stiger upp. Gick massvis med pengar igår, vågar verkligen inte kolla mitt konto då jag vet att jag kommer få en dödsångest utan dess like. Funderar på att storstäda idag, inte för att jag har de direkt stökigt men söndagar är väl en bra dag för att städa? Eller så kanske jag tar det imorgon då jag ändå ska tvätta också ;D Nu ska jag lägga mig en stund till och stirra i taket, sen blir det en dusch och sen ska jag ut och gå. Det är alltid bra att röra på sig då man festat dagen före, man blir aldrig så pigg som av det. Funderar om man kanske ska åka till Linköping imorn och gå på Ikea, hade väl vart rätt roligt! Känner att jag måste inhandla en hel del saker som jag kan sätta upp på väggarna!


Känner du igen dig? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0