Sista inlägget för idag!

Sådärja mina trogna läsare, nu får ni inga fler inlägg för idag! Nu ska jag iväg med söt Rebecka och sola lite för att bättra på brännan! Erik sa i början av sommaren då jag kom hem att jag omöjligt kunde bli brun, hur mycket jag än är utomlands så är jag ändå alltid blekast av alla, det ska han få äta upp! Iofs så går det ju inte att bli brunare än Erik då han måste ha ziggisblod i sig! Iaf så blir det en romantisk middag efteråt med fjällan! En på jobbet tror att vi är lesbiska för att vi smsar med varandra ibland, varför inte gå hela vägen och köra en riktig dejt med middag osv? Skämt åsido, Piteå är sjukt! Iofs inget fel att vara lesbisk men jag älskar snopp för mkt! Hoj!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0