Sigara içmek öldürür!

Yes, så långt sträcker sig mina turkiska kunskaper och det betyder "rökning dödar" tror jag. Min bästa vän ringde precis, hon bor i turkiet och har jobbat i en reception på ett svenskt hotell. Så var det sist iaf, hon hade en äcklig cp turk till pojkvän som jag har hatat i alla dessa år men är det han som hon vill vara med så måste jag ju va en bra vän och acceptera honom. Nu är inte det fallet, längre! Nu ringde hon, kanon i arslet från horhotellet hära hamnen! Hon ansåg att det var ett bra ställe fram till då hon får flytta in i sin lägenhet om 2 dagar, det är ju trots allt gratis ac ;D Hon har sagt upp sig, bett sin turkiska pojkvän dra åt helvete, har därefter skaffat sig en svensk pojkvän som jobbar där som kommer från karlstad. Min första  fråga var "Håller han på äckliga f'ärjestad?" "ja" "usch!" men jag måste nog erkänna att han nog ändå är bättre än äckel turken! Inget fel med att han är turk, han är bara en äcklig människa rent generellt! ´Hon säger själv att det känns som "Smala Sussie" och jag menar, vem vill inte leva i det kaoset?
Btw, härligt att vakna nu :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0