Segaste dagen någonsin.

Den här dagen verkar aldrig ta slut, längtar till klockan blir lite mer så jag kan lägga mig och sova för natten. Micka åkte precis hem iaf, hon har legat till nu så hon måste ha varit riktigt dålig idag :D Jag såg precis vad jag får i lön den här månaden, den var på betydligt mer än vad jag trodde så en utlandsresa kan det nog snabbt bli, ska kolla upp resor då jag kommer hem. Hittar jag en någorlunda billig flygstol så drar jag. Dock rätt dyrt nu då sommaren varit så dålig, många som åker och då går ju inte priserna ner så mkt :( Jag vill ändå dra till Alanya, jag saknar Malin och alla vännerna där nere, har ju inte träffat dom på snart ett år och dom tjatar om när jag ska komma ner igen. Men vi får se, gäller väl att prioritera sakerna lite. Har dom kvar min soffa hemma i norpan så kan det nog bli så att jag slösar pengar och köper den kontant ist. 2 dagar kvar till tatuering och 3 dagar till då jag är hemma, sommaren har ändå gått relativt snabbt. När jag satte mig i bilen och vi skulle åka från norrköping så kändes det som att det var en evighet till då jag skulle återvända, nu känns inte den dagen så fruktansvärt avlägsen ändå. Känner mig fruktansvärt otagg på att blogga idag, får se om Rebecka kikar förbi senare, borde diska också men jag orkar fan inte. Nu ska jag ta tag i tvätten så jag slipper göra det då jag kommer hem :) Auf wiedersehen!



Visst är det vackert? Alanya by night. Snart kanske jag kommer, älskade alanya, älskade hamn, älskade vänner. Jag saknar mina frozen tequila på The Doors <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0