Romantisk middag med min lesbo!

Då har man precis kommit hem, har varit in till stan och inhandlat menthol nässpray! Nu jävlar ska de sprayas :) Får bara akta mig så att jag inte blir beroende av skiten som jag vanligtvis blir då jag börjar om att använda det. Sjukt jobbigt att sluta med det, framförallt då man ska sova! Köpte nya piercingsaker. En stav och en ring, den jag har nu i läppen är grön och något mindre än den tidigare. Staven jag hade innan var för lång så jag bet tag i den hela tiden. Vi åt middag också, blev en biotallrik på arbaillo. GOTTA! Efter maten tyckte Rebecka att det var på tiden att jag testade den andra staven så det gjorde vi. Dock hade jag väldiga problem med att få loss den, jag nöp mig själv, bet på staven och provade tamefan allt! Rebecka tog en servett, stoppade den i käften på mig och trolleritrollera så var staven borta.
Nu ska jag bara vänta på att hon slutar jobba så ska vi iväg och saolbåda mågànn! Slänger in några bilder från dagen! Idag är jag också väldigt anti allt. Jag och Rebecka satt och pratade om pojkvänner och jag insåg då att jag absolut inte vill ha någon pojkvän, inte vill jag heller träffa någon ny och styra saker. Iaf inte så länge en speciell person springer runt i tankarna på mig i stort sett dygnet runt! Nej, jag väntar till den personen försvinner och jag kan fokusera på annat.

 

Hoppas förövrigt att Rebban kommer ner och hälsar på mig då jag åker hem för annars kommer jag sakna ihjäl mig efter henne :(





Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack. jo, det där stämmer nog rätt bra...



kram

2008-08-11 @ 17:16:47
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, det är den verkligen! :)

2008-08-11 @ 17:35:45
URL: http://friida.webblogg.se/
Postat av: laijna

haha, inte bra att bli beroende av nässpray ;)

2008-08-11 @ 18:01:33
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: Arne

Sv: Hon flyttar dit för att plugga i 3år och det verkar som hon kommer att trivas. Men det är svåårt för båda att lämna underbara skåne!

2008-08-11 @ 18:11:32
URL: http://rosafe.blogg.se/
Postat av: laijna

Svar: haha, måste kanskie ta dig till rehab?? hah men asså det är sjukt... jag gråter typ aldirg (bara om det är så himla roligt att jag börjar gråta men inte för att det är sorgligt eller lyckltigt eller nått liknande men det bara sprutar när man ser den där :S

2008-08-11 @ 18:21:16
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0