Perversa gamlingar!

Jodå, i natt har jag hunnit med att bli bortlovad. Det var en man som tyckte sig veta vad hans sonson ville ha för typ av kvinna, jag var perfekt enligt honom. Han stod och malde på i en kvart om sonsonens färdigheter. Hur han bodde och hur välhängd han var?!! Jag tackade vänligt men bestämt nej tack men nu var det inte det jag skulle ta upp utan jag förstår inte varför jag fortfarande blir förvånad över hur jävla perversa gamla människor är! Karlarna pratar om att vi ska ligga, att dom är välhängda osv osv, tanterna pratar om när dom blev tagna bakifrån. Jag hoppas som fan att jag aldrig blir så! Men å andra sidan så är jag ju frigid, oskuld och tänker aldrig på sådana saker, inte blir jag kåt heller. Så risken att jag blir det när jag blir äldre är väl minimal!
Nu blir det en kopp kaffe och en cigg ute på trappen, är fan redan 19 grader ute, SKÖNT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0