Pengar är till för att spenderas..

ja så säger dom iaf, har än en gång kommit hem från stan med fler påsar än jag tänkte, dock lämnade jag ju tillbaka lite saker så jag spenderade  bara några hundra över de jag spenderade igår. Idag har jag varit förbi bolaget och köpt cider och öl, I know, jag dricka cider? Emelie reagerade också på det idag men nån gång kan man dricka slisk också :) Blev en tröja från gina, smink och en ögonbryns razor från make up store och en berlock till armbandet. Hur lång tid tror ni det kommer ta innan jag snittar upp ögonbrynet med den razorn? Inte så länge tror jag iaf ;D Var förbi på apoteket också och handlade lite saker. Känns som att jag håller på att få ögoninflammation, inte bra då jag ska ut imorgon och då vill jag ha mina linser. Får väl ha glasögon idag och hoppas på att det är bättre imorgon :) Var förbi ticket och fritidsresor idag också 2800 för en flygstol en vecka, känns som att jag avvaktar och ser om priserna går ner.. Annars är ju som att va utomlands i Hageby ;D Inhandlade en hårfärg också så ikväll blir det att piffa till sig ;D Nu ska jag bara dricka lite vatten och sen blir det en långpromenad, blir samma sträcka som igår och den tar väl 1-1½ timme, skönt! :D


Det här är armbandet jag har, dock så har jag bara de röda hjärtat, M:et, läppstiftet. Har den blåa runda också men när jag köpte den så hade den utgått i blått och kommit i rosa. Lär inte köpa så många saker, men visst är armbandet rätt sött? ;D





Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. ooh tack så mkt :))

2008-08-29 @ 18:44:40
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0