På det sjätte smäller det!

Fuck me va Michael Phelps briljerar, jag så är fruktansvärt imponerad av det mannen att jag inte ens kan förklara det med ord. Dock börjar han se mer och mer sliten ut, tror ni han pallar med 2 till guld? I sure hope so, jag är lite förälskad i honom. Nu har jag vaknat, som vanligt blev jag väckt, mina syskonbarn är här men det var av brorsan och min pappa jag blev väckt, inte för att det gör något, vill hinna träffa mamma och pappa idag eftersom dom åker ikväll. Sen får inte jag träffa dom förrän jag åker hem och det har jag absolut ingen aning när det är? Jul? Njaaae, kanske. Har redan blivit lovad en massa jobb under jul om jag kommer hem och eftersom det är en storhelg så kommer jag tjäna in de jag betalat för resan på en halv natt. Verkar va en bra dag idag, brorsan var rädd att han skulle bli varslad, de blev han inte. Han får behålla sitt jobb och det är ju alltid en trygghet, tror han var lite nervös över den här dagen då de skulle få beskeden :) Min andra bror har också pratat med facket, han ramlade för något år sedan från ett tak och har sen dess varit sjukskriven. Han kommer aldrig kunna återvända till det jobbet utan han har velat ha en utbildning så han kan  jobba som något annat, vilket han absolut inte får. Endast de som håller på att stämpla ut, som inte vill jobba får en utbildning, inte han som vill jobba. Men efter ett snack med facket så kan man kolla genom försäkrningspapprena eller ngt, där finns det några paragrafer som säger att han kan få halva utbildningen betalad av dom, och det är ju bra :)
Mina föräldrar kommer att träffa min bästa kompis imorn, jag är avundsjuk :( Mams och Paps ska ta med korv, mjukost och smörgåsrån åt henne, vet nog ingen som älskar korv och rån så mkt som min rockstar! Nu blir det frukost och sen en dusch för att vakna till. Imorn ska jag supa ordentligt i Lule, längtar! :D



I love you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0