Mina sista timmar i Norrland!

Sådärja, nu är det inte så avlägset till då jag andas in de sista av norrlandsluften på ett tag, ska bli skönt. Gruvar mig dock för att åka, jobbigt att resa med tung packning speciellt nu när jag har tatuerat mig och jag inte  kan bära väskorna som jag brukar :D Men det är det värt, fick komma och tatuera mig tidigare igår, killen som gjorde den ringde redan då jag satt i bilen påväg till lule och frågade om jag kunde komma tidigare, så jag gaddade mig redan vid 15-tiden. Gjorde inte så hemskt ont förrutom på vänster sida av ryggen. Sen tog den lite längre tid än jag hade tänkt, hade jag gjorde den på lucky 7 så hade den varit klar på 30 min nu var det ju en lärling som gjorde den och den tog drygt en timme. Men jag är nöjd och han gjorde ett bra jobb, det är ju bra att han är noga eftersom det är ju något som jag ska bära med mig resten av livet.
Annars har det inte hänt så mycket, Micka är megasjuk och har fått en influensa så vi gick och la oss redan vid 21 igår, somnade dock inte förrän vid 2 så jag hann kolla genom en film och tänka en hel del. Kom fram till att jag hade glömt mina glls, dom måste jag ju ha?! Tur att  Anna ska följa mig så hon kan åka förbi huset och hämta mina glasögon ;D Kom på igår att jag ska lägga upp bilder sen då jag kommer hem om min journey hem, eftersom jag kom på det i natt så har det hittills blivit dåligt med bilder, men jag får väl försöka ta lite mer intensivt idag. Nu ska jag borsta tänderna. Ha det guld mina vänner :)





Kommentarer
Postat av: misskalila

Det tycker jag iofs du har rätt i, man ska hålla sig själv om ryggen.

2008-08-27 @ 12:02:11
URL: http://misskalila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0