Min vän Emelie!

Jag har precis fått två sms av henne som piggar upp och glädjer mig under denna mörka stund då jag lider av att vara vaken. I det första stod det "Jag torkar bajs och lyssnar på i love europe" genast blev jag otroligt avundsjuk, jag menar vem vill inte torka bajs och lyssna på christer sjögren? Ärligt kan jag inte ens säga vad som är värre att göra, men jag tror fan att torka bajs är bättre är Chrille! I det andra smset stod det "Jag fattar inte hur man kan bajsa så mycket! Tur att Christer Sjögren är med och stöttar mig!" Och då kanske ni förstår vilka nivåer mina och Emelies samtal brukar ligga på, men det gör inget att vi har bajshumor, vi har grymt roligt tillsammans iaf! Jag avslutade vårt smsande med orden "Christer for president!" Någon som håller med mig? 

 















Vem kan säga nej till Chrilles sensuella leende? GURR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0