Lökringar..

Nu tänker jag inte på de lökringar som jag brukar kasta till måsjävlarna då jag leker hämta ringen utan lökringarna man får under armarna. Jag har aldrig lökringar, förrutom på en tröja! Därför använder jag inte den heller, men hur fan kan de va så att man bara får det på en tröja? Det är inte bara en gång jag fått det utan varje gång! Nu är de också så att två av mina kära vänner har precis samma tröja fast i andra färger, dom får också lökringar i den fast aldrig när dom använder något annat? Har nån svar på varför det blir så? Jag vill använda den tröjan för den är fin, men jag gör inte det så länge de är lökringar på den, jag svettas ju för fan inte ens?! Nej jag är djupt besviken på den tröjan då jag trodde då jag köpte den att vi skulle bli bästa vänner för livet. Nu skrattar den hånfullt åt mig varje gång jag öppnar garderoben för den vet att jag vill använda den men att jag inte kan. Tröjor kan va elaka :( Nu ska jag snart in till stan för att köpa den där jävla jackan, vet inte ens om den är kvar men jag håller tummarna!! Idag kommer Micka, så ruuuligt ;D 



Någon som tycker det är hett med onionringar? ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0