Leos Lekland

Idag har jag, syrran, brohoe och de fyra små barnen varit iväg på Leos lekland på storheden. Alltid kul att vara där då man blir som ett barn själv. Jag har klättrat åkt och hoppat som att jag vore fyra år igen! Hann även med att äga min storebror i airhockey, så jag blev helnöjd!! Inte så mkt mer att berätta om dagen då jag precis kommit hem från Luleå, har även kommit fram till att jag aldrig skulle kunna jobba på ett dagis då jag i stort sett hatar barn, förrutom sina "egna" då. Jävlar va irriterande dom är.. och skriker gör dom också! Var massa ungar där som var mellan 13-15 års ålder, inte vet jag om jag tyckte att såna saker va så roliga i den åldern? Vad jag gjorde när jag var 14 ska förbli osagt, men nog roade jag mig med helt andra saker än ett klättertorn?! Imorn kommer iaf Micka hit och ska spendera helgen. Imorgon blir det nog lugnt men på lördag ska min sugar mama laga mat åt mig ;D Sen blir det nog ett eller femton vinglas, får väl se vad kvällen bjuder på för bus :D 

  
  
  
  
  
 

Tydligen är busfabriken i norpan 1000 gånger bättre, vad säger du Hemp, om vi ska ge Busfabriken ett besök? ;D
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0