Larmrekord!

Ett jävligt dåligt sådant, i natt har det larmat som aldrig förr. Mannen som ramlat och slagit sönder huvudet har legt på larmet, tror det slutade med att han ensam larmat 195 ggr, det är alltså mer än var det brukar komma in på 3-4 dagar, härligt! Kan ärligt säga att det här är den absolut värsta natten jag någonsin varit med om, jobbrelaterat alltså. Känns i kroppen, tror aldrig jag varit så här trött efter en natt, skönt faktiskt för nu kanske jag inte har problem med att somna som jag alltid annars har. Har köpt en bok som får följa med under täcket "En tillräckligt vacker dag för att dö", jag som är en riktigt sucker för sanna historier och självbiografer blev överlycklig då jag hittade den här boken i natt på jobbet. 3 kronor kostade den så det var ett riktigt klipp ;D  Om någon ska på kalaset i kväll och se Lasse W, FILMA!!! Jag måste få uppleva lite av Lasse, annars är det ingen riktig sommar. God natt :D






Kommentarer
Postat av: Pikablea

Tycker synd om dej gumms!! Men du e duktig som jobbar...., kramis Mikkis!

2008-08-02 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0