Kvinnlig fast ändå inte?

Vafan, jag gjorde ett test precis "hur kvinnlig är du" och jag fick 73 poäng. "Du är kvinnlig, fast ändå inte. Du befinner dig i den neutrala och gråa zonen." Hur fan ska jag tolka det? Shemale? Pojkflicka? Jag vet inte, jag är inte så speciellt tjejig av mig iaf, thats it. Kan om jag vill men oftast vill jag inte :) Idag har jag dock för första gången i mitt liv köpt sånt ansiktsrengöring osv, har aldrig haft problem med hyn och har aldrig behövt ta hand om det. Märker dock nu att det håller på att ändras så jag tänkte att de är bra att börja i tid innan den hinner bli speciellt dålig!

Vill du se hur pass kvinnlig du är så finns testet på http://www.environstudios.com/quiz/kvinnlighet.php





Kommentarer
Postat av: Micka

Jag blev ett "praktexempel på kvinnlighet"!! Hur fan kan det komma sej????

2008-08-06 @ 13:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0