Kill Buljo!

Dags att uppdatera bloggen lite, är fortfarande i luleå, eller Alvik rättare sagt. Micka hoppade precis i in duschen så jag passar på att lindra mitt bloggberoende lite. Kvällen igår blev väl inte riktigt som vi tänkt oss, när jag kom till luleå så åkte vi till Jenny och käkade mat där och drack vin. Efter det bar det av till läbbiga där jag drog i mig lite rom och någon vitryss. Tanken efter det var att vi skulle ut någonstans, Mickas jobbarkompis skulle komma och hämta oss, dock så var han alldeles för full och satt fast i älvsbyn. Jag och Micka bestämde oss därför för att åka förbi statoil och inhandla en jävla massa onyttigheter som vi gottade oss med samtidigt som vi slog igång fear and loathing in las vegas. Somnade väl nån gång där efter 12 snåret ;D Vaknade idag vid 8 med ett dunkande huvud, gudinnan Micka kom genast med cola och huvudvärkstabletter så nu känns det helt okej. Idag har det blivit en jävla massa komediserier samt att vi sett Kill Buljo, den norska versionen av Kill Bill, låg och dålig humor, precis som jag älskar!
Kan förövrigt bli en resa utomlands trots allt, folk tjatar och får mig sugen ska kolla närmare på det då jag kommer hem till norpan! Fick i natt veta att jag ska få pengarna som mrs R är skyldig mig om 10 dagar då hon får lön, någon mer än jag som tvivlar på det? :D Men men, vi får väl se om hon chockar.
Skriver mer då jag kommer hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0