Känns som att jag sagt det förr..

men nu är läsarrekordet än en gång ett faktum. Konstigt väder idag, ena stunden regnar det hur mycket som helst och nu skiner solen :) Sitter och kollar på damfotbollen, Sverige leder just nu med 1-0 tror dock inte att de siffrorna kommer vara särskillt länge. Kanada kommer säkert köra över svenskarna under andra delen av matchen. Har inget vettigt att skriva, blir en dusch nu och sen ska jag väl iväg och busa med mina vänner. Hade tänkt umgås med Anna men hon hade inte tid, blir väl kanske imorn ist :) Ser hunden genom fönstret nu, inte bara mina föräldrar som glömmer henne ute. Jag släppte ut henne för en halvtimme sen för hon ville ut, kanske måste släppa in henne också :D





Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Du, det skulle jag med göra. Men fick jag de skorna så skulle jag fanimig lära mig att gå in dem ;)

2008-08-12 @ 14:25:54
URL: http://staiina.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag håller helt med dig. Det är så extremt fult med tjejer som inte kan gå i sina högklackade skor. Kilklack är dock lättare :) Ballerinas är mina bästa vänner ^^

2008-08-12 @ 14:36:07
URL: http://staiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0