Jag ska flytta till Houston!

Fick precis ett mail av min kära vän Anna, där i mailet fanns en kalender med brandmännen 2008. Jag funderade helt allvarligt på att flytta till houston och bränna upp något? Göra en riktigt stor brasa så männen kan komma och arbete ;D Någon som hänger på? Annars har jag inte så mycket mer att säga, har vaknat och sen varit till affären och handlat margarin, spännande va? Känner att jag skriver lika roligt som blondinbella just nu, börjar skämmas lite över min blogg då Micka markanadsför den som aldrig förr ;D Hon anser att 35 läsare är för lite och att jag ska bli störst i världen bara för att jag har världens bästa bloggnamn! Träffat syrran och Lina idag också, Oskar har börjat skolan idag så han kunde inte följa med, alltså sista gången jag träffar dom till jul, julafton är väldigt avlägset. Undra om dom kommer ihåg mig när jag kommer hem, om jag kommer hem :(
Kollade genom aftonbladet men det verkar alltid va samma saker, börjar lessna. Det står om Arboga-morden (tar aldrig den rättegången slut?), nån farlig psykpatient har rymt när han hade permission, det står lite om os, att alla floppar så jävuslkt, lite om U, S and A-valet och lite om hur man går ner 50 kg på 2 sekunder. Någon mer är jag som lessnat på aftonbladet? Tur att Piteå-Tidningen finns, där har vi äkta och spännande nyheter! Länge leve lokaltidningarna som skriver som saker som humlor i hallen!






















Han har större tuttar än Emelie!!!





Kommentarer
Postat av: zelita

www.leilei.nu

2008-08-25 @ 12:00:15
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0