Jag sa aldrig mer fylleinlägg

men detta är inget sådant. Har druckit och druckit och druckit ikväll men inte blivit vidare onykter, jag hatar när man har såna kvällar! Var som mest onykter då vi åkte härifrån, men 20 min senare då vi var i stan så var jag i stort sett nykter igen och fullare än så har jag inte blivit. Har dansat en jävla massa ikväll iaf, vilket alltid är trevligt speciellt med Emelie då vi har våra snygga moves. Har även fått visa upp min robotdans för en jävla massa nollor, alla blev dom lika imponerade. Det är kul att va tatuerad, idag har jag fått komplimanger och tummen upp av en massa människor som tyckte att den var fin :) Träffade på några människor som jag inte sett sen före sommaren, roligt det också. Det tråkiga var dock att Anna var nykter, hade nog varit roligare om hon också kunde supa. Nu har jag käkat lite potatis som var riktigt äckligt, men vad gör man inte för att va mindre bakis :) Nu blir det sängen iaf! Ring om ni vill något!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0