Jag röker hasch om jag vill!

Eeeeh, jaha då var man återigen i Öjebyn. Har varit hos Anna, vi hann se 3 filmer faktiskt. Började med 2 sjukt dåliga och avslutade med en något bättre. Hade en massa ljus tända också så vi hade mest mys i hennes stora fina soffa. Regnet har avtagit lite också, satan vad det har öst ner idag! Nu kunde jag iaf gå till och från bilen utan att regnet tog sig genom kläderna, det kunde jag inte förr idag! Jag tycker dock att det är riktigt mysigt att sova då det regnar, speciellt i en husvagn.. Nu har jag ingen husvagn så jag får väl nöja mig med att det smattrar mot taket/fönstret på huset. Min blogg har börjat tappa läsare, jag ser en trend som går neråt, eller den har legat stabilt nu på några läsare, mån tro om jag har några fans som läser den varje dag ;D I s(th)ink so! Nu blir det iaf återigen en dusch, jag gillar att duscha då det är bland de mest njutningsfulla jag får uppleva just nu, jag vet, jag är patetisk men jag får ligga om jag vill! Jag vill bara inte ;D Efter det ska jag lägga mig med bokjäveln som aldrig verkar ta slut, kan kanske ha att göra med att jag alltid somnar efter 2-3 sidor! En bok på över 500 sidor tar en stund att läsa då :) Nu ska jag och mysfisen iaf gå upp på övervåningen och bädda upp, får se om syssan vill sova med mig i natt också ;D Hoppas att jag får drömma lite fookdrömmar i natt också! God natt mina vänner :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0