Jag hatar män!!

Läste i Mias systrar att var tredje vecka så misshandlas någon kvinna ihjäl av någon hon haft eller har en relation med. Jag vill inte leva i ett sånt land där anmälningar mot misshandel osv förbises och ingen ingriper förrän kvinnan är död och det är försent. Jag känner att jag blir förbannad! För fyra år sedan slogs en kvinna ihjäl här i piteå av hennes föredetta som väntade hemma i hennes hus då hon kom hem från krogen. Hennes dotter låg då på övervåningen och sov med hennes pojkvän och blev sedan då allt var över väckt av polisen. Det sjuka är då också att den saken inte fick direkt mycket uppmärksamhet till en början. En jägare hade blivit dödad av en björn och detta var tydligen en större nyhet. Säger inte det en hel del om dagens samhälle? Att han som dödat henne också först enbart fick 10 års fängelse ist för livstid eftersom att kvinnan inte lidit tillräckligt mycket är ju också helt sanslöst. Senare ändrades dock domen men ändå? Gaah, jag blir så jävla frustrerad över att det går till såhär. Nu ska jag gå och sura och hata män lite till.

Slår nog läsarrekord idag också, då måste jag har 3 unika läsare till, vettefan hur jag ska få folk att läsa min blogg! Jag förstår de som inte gör det för mer meningslös och tråkig blogg kan man ju leta efter!





Kommentarer
Postat av: laijna

Svar:..Njaaa.... men kanske apoteket i närmaste stad?? :P vart läste du att han dött?? :O

2008-08-11 @ 18:44:23
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: laijna

Svar: ja, personen ligger i kistan sen bränner de hela kittet och tar askan och lägger det i en urna :S Jag ska kolla om jag hittar adressen .. måste läsa .. :)

2008-08-11 @ 18:59:26
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: Arne

Sv: journalistik tror jag. vad gör du där uppe?

2008-08-11 @ 19:40:04
URL: http://rosafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0