Jag har panik!!

Jag har precis börjat packa, har gått genom 2 av husets 8 rum och min väska är redan överfull!!! Sen vet jag dessutom att jag har hur mycket saker som helst som jag inte kan packa ner förrän imorgon. Ändå har jag under hela sommaren faktiskt försökt att stå emot köpberoendet och jag tycker inte alls att jag har handlat något. Jag har dessutom skickat ner 75% av mina skor och kläder när brorsan åkte ner, hur kan det då va möjligt att jag har mer saker nu än då jag åkte hit?! Finns det någon vänlig själ som kan ge mig tips på hur man packar bra? Jag har vikt, rullat och gjort fan allt och ändå så ligger hälften utanför :( Jag har en väska + att jag ska ta dataväskan och en handväska. Jag orkar inte släpa på mer väskor så jag måste på något sätt få allt att rymmas. Lämna saker här vill jag inte heller, hur ska jag klara mig utan mina kära klädesplagg? Nåväl, jag är en erfaren resaruntare så på något sätt måste jag ändå fixa det här! Det är tur att det finns skön musik som lugnar ner mig i denna panikartade situation. Har också rensat min msn ordentligt idag, tog väl bort en 85% av det jag hade, så nu ni som jag fortfarande har kvar, tänk på att ni är speciella jävlar ;D Lägger upp låten som jag lyssnar på nu.



She's kind of weak she's not too fine, but I'm burning inside and I'm shaking again!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0